Spokojní klienti sú najlepšou referenciou o práci realitnej kancelárie
- by Paper Life
Rekordný počet 1000 pozitívnych referencií od svojich zákazníkov zaznamenala slovenská franchisingová realitná kancelária DIRECTREAL. Výrazne sa tak odlíšila od ostatných realitných kancelárií na Slovensku. Ako jediná má totiž mimoriadne kladnú spätnú väzbu od zákazníkov, ktorým pomohla s jednou z najdôležitejších životných potrieb, s bývaním. Práve úprimná starostlivosť o zákazníkov stojí za úspechom siete na trhu. Spokojní klienti, ktorí sa rozhodli predať, kúpiť, alebo prenajať svoju nehnuteľnosť, s pomocou maklérov DIRECTREAL, takto vyjadrili firme svoju vďaku, podporu a sympatie. Informoval o tom konateľ DIRECTREAL Marián Paták.
,,Jedným zo základných pilierov fungovania realitnej siete DIRECTREAL je spokojnosť našich zákazníkov. O tom, že to nie je iba klišé, ale skutočnosť, svedčia práve kladné reakcie klientov. Ich spokojnosť je naozaj veľká, o čom svedčí fakt, že v dnešnej uponáhľanej dobe si našlo tisíc z nich čas a napísali nám spätnú väzbu. Vyjadrili ňou svoju vďaku, čo si nesmierne ceníme. Aktuálny počet pozitívnych referencií, ktoré sme od klientov dostali, sa dostal na číslo 1 000. O tom, že spravili to najlepšie, keď sa rozhodli predať, kúpiť či prenajať svoju nehnuteľnosť s pomocou maklérov DIRECTREAL, však nesvedčí len tento počet. V skutočnosti je oveľa viac ľudí, u ktorých môžeme zodpovedne povedať, že sme vyriešili ich bytovú otázku. Myslíme si však, že toto reprezentatívne číslo je výsledkom našej úprimnej snahy starať sa o klientov čo najlepšie a byť im k dispozícii nielen v úvodnej fáze, keď sa im snažíme vysvetliť výhody, ale v prvom rade vtedy, keď oni samí potrebujú pomoc, či radu. A úplne najradšej robíme pre nich aj taký servis, ktorý ani neočakávajú,“ povedal M.Paták.
Dodal, že spokojní klienti sú najväčším úspechom a zároveň satisfakciou každej dobrej firmy. Realitná sieť DIRECTREAL sa tým cíti zaviazaná aj do budúcnosti. Vyplýva z toho záväzok naďalej profesionálne pomáhať svojimi službami všetkým klientom.
,,U nás nájdu klienti kvalitný servis, vrátane vypracovaného systému internetovej inzercie ich nehnuteľnosti, rýchleho predaja, pridelenia osobného makléra a systému kontroly kvality jeho práce. Svedčia o tom aj skvelé referencie a viac ako 2500 návštevníkov denne na webe. S každým klientom firma podpisuje sprostredkovateľskú zmluvu, ktorá je záväzná pre obe strany. Garantujeme tým komplexný predajný servis – od pravidelného informovania o stave záujmu o nehnuteľnosť, cez preverenie histórie nehnuteľnosti, možných záložných práv, či vecných bremien, vypracovanie trhovej ponuky, až po nájdenie kupujúceho. U našich franchisantov v kamenných prevádzkach dostane klient celý rad služieb. V prvom rade dobrého makléra ako skutočného obchodníka, rozsiahly systém podporných inzertných systémov v rámci internetového marketingu, nadštandardnej kvality prezentácie nehnuteľnosti (3 D pôdorys, video prehliadka, virtuálna prehliadka, perfektná fotodokumentácia), či zabezpečenie právnika,“ uzavrel M.Paták.
Viac informácií je na www.directreal.sk