Výhody externého marketingu
- by lola2287
V poslednej dobe sa kladie čo raz väčší dôraz na marketing, pretože bez jasnej marketingovej stratégie je málo pravdepodobné, že so svojím podnikaním uspejete. Mnoho ľudí považujú marketing za niečo, čo zvládne každý a však opak je pravdou. Práve nesprávne vedený marketing môže byť príčinou pomalého rozvoja a nízkych ziskov vašej spoločnosti.
Tak ako nie každý môže byť doktor, alebo strojný inžinier, ani na pozíciu marketingového manažéra sa nehodí každý a často krát sa táto pozícia hlavne u malých a stredných podnikateľov podceňuje.
Ak je práve marketing slabým článkom vašej firmy, najvýhodnejším riešením je pre vás marketing externou formou.
Marketingový outsourcing, alebo taktiež marketing externou formou, šetrí náklady vašej firmy a zvyšuje profesionalitu realizácie tým, že marketing je projektovaný “na kľúč” a implementovaný jedinou marketingovou agentúrou. Externá forma marketingu uľahčuje plánovanie, realizáciu a kontrolu marketingových riešení a cieľov. Marketingový outsourcing šetrí vašej firme čas a hlavne náklady, ktoré by ste museli investovať do vášho marketingového oddelenia. Ak si zrátate aké mzdové náklady a odvody máte na zamestnanca, je pre vás omnoho jednoduchšie využiť služby agentúry pre externý marketing, kde namiesto jedného človeka získate celý tím tvorivých ľudí s nezaplatiteľnými skúsenosťami.
Čo môžete získať tým, že využijete naše marketingové služby?
Profesionalita a skúsenosti. Pri riešení marketingu s čo najväčším efektom. Vďaka pravidelným poradám má klient prehľad o činnosti a výsledkoch externého marketingového oddelenia. Výhoda širších kontaktov a vzťahov našej agentúry s médiami.
Efektivita. Vaši interní zamestnanci nie sú nevyhnutne prinútení podávať permanentne maximálny výkon a pracovať s čo najvyššou efektivitou. Na rozdiel od toho, ak spolupracujete s našou agentúrou, dostávate plnú podporu od nášho tímu, ktorý je pripravený navrhnúť a čo najlepšie realizovať marketingovú stratégiu.
Objektivita. Pri dlhodobom zaoberaní sa riešením marketingu často krát začnú vaši pracovníci vnímať problematiku subjektívne, čo znižuje efektivitu. Práca nášho týmu je rozmanitá, čím sa subjektívny pohľad eliminuje a zvyšuje efektivita. Našou úlohou je triezvo a zmysluplne identifikovať, rozvinúť a manažovať potenciál v súlade s marketingovou stratégiou a jej cieľmi, marketingovou pozíciou a rozpočtom.
Zníženie nákladov: využitím marketingového outsourcingu môže vaša spoločnosť znížiť svoje náklady na mzdy, odvody, benefity, kancelárske priestory, či technické zabezpečenie. Namiesto jedného pracovníka získate celý pracovný tím za cenu porovnateľných nákladov.