Poradca podnikateľa – Aj negatívne recenzie majú pozitívny potenciál
- by pepe120
Lepšia cena ešte nemusí byť tým hlavným faktorom, podľa ktorého sa dnešný zákazník rozhoduje o kúpe.
Najprv dá na priame odporúčanie a hneď v závese ide po hodnotení na internete. Chválite sa so 100% kladnými referenciami? Alebo sa vám medzi ne zatúlalo pár tých negatívnych?
Hlavu hore. Poradca podnikateľa vás pozýva, poďte sa pozrieť, ako z tých negatívnych vymáčknuť čo najviac pozitívneho.
Váš predaj je vo hviezdach
Nielen vo hviezdach. Okrem škálovateľného hodnotenie pomocou hviezd, navyše vaši zákazníci môžu udeľovať referencie písané. Tie vyjadrujú postoj zákazníka k produktu či službám.
A všetko pozitívne hodnotené sa oveľa lepšie predáva ako negatívne hodnotené. Produkty bez hodnotenia sú zase pre zákazníka nezaujímavé, pretože to vyzerá, že ich nikto nekupuje. Viac na Poradca podnikateľa – Aj negatívne recenzie majú pozitívny potenciál.